دارم میرم

داستان مهاجرت من

دارم میرم

داستان مهاجرت من

درباره وبلاگ

اصل این وبلاگ را برای خودم درست کردم. اگر اطلاعات داخلش به درد کسی خورد که دیگه چه بهتر. 

ولی مثل بلاگ اسکای که خودشو راحت میکنه منم اول کاری همین کارو بکنم. 

اولا این اطلاعات برای خودمه که یاد آوری بشه ُ‌شایدم درد دل برای خودم و هر گونه ضرر وزیانی به خواننده برسه به من ربطی نداره. پس بهتره نخونید!  ولی اگر نظر سازنده ای داشته باشید ان شا الله جنبشو دارم و شنوا هستم. 

منبع فارسی اکثر اطلاعات من وب سایت مهاجرسرا هست. پس اگر ذکر منبع در هر پستی نشد در این پست اعلام شده است. منابع انگلیسی هم اکثرا سایت های سفارت.

و اما درباره خودم. 

من در قسمتم مهاجرته چه بخوام چه نخوام. این ذاتیه یعنی از بچه گی بوده. 

در حال حاضر اقامت دائم استرالیا را دارم. و بعد از اون هم گرین کارت آمریکا برای سال ۲۰۱۲ و اونهم از نوع ویزای گوناگونی که فکر میکنم با شرایط فعلیم و اطلاعاتی که فعلا کسب کردم اولین ورودم دی ماه ۱۳۹۱ می باشد. البته خودم امیدوارم که بتونم سفر اولم را به خرداد ماه ۱۳۹۲ تبدیل کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد